Întrebări frecvente

Aveți mai jos o serie de întrebări pe care le primim frecvent și al căror răspuns contează pentru viitorii rezidenți sau pentru aparținătorii lor. În cazul în care ai o întrebare care nu se regăsește în listă și nici în informațiile menționate în celelalte pagini, te invităm să ne apelezi telefonic. Simplu.

Îngrijirea personalizată se poate face numai în urma unei discuții și a unei evaluări inițiale. Din acest motiv nu avem prețuri menționate în site. Comparativ cu alte centre din capitală, avem costuri excelente de îngrijire. Vă recomandăm să sunați pentru a verifica dacă avem locuri libere.

Nu, mâncarea este gătită în bucătăria proprie, cu ingrediente alese de noi, verificate înainte, de calitate și care respectă cerințele dietetice și medicale. Bucătăria proprie este singurul mod în care ne putem asigura de gustul bun al preparatelor dar și că acestea respectă toate condițiile pentru fiecare rezident.

Este nevoie de copie a actului de identitate a beneficiarului (rezidentul), talon pensie, acte medicale. De asemenea, este nevoie și de copie după actul de identitate a aparținătorului rezidentului.

Numai persoanele de cel puțin 65 de ani care nu suferă de tulburări psihologice sau neurologice ce îi fac să fie agitați, agresivi sau violenți, cu ei înșiși sau cu alte persoane, chiar și temporar. Nu acceptăm, de asemenea, anumite tipuri de patologii medicale care nu ar permite o îngrijire adecvată și le-ar putea pune astfel viața în pericol. În consecință, pentru un răspuns final privind acceptarea seniorului dumneavoastră vă rugăm să ne dați un telefon.

Desigur. În cei aproape 20 de ani am primit de toate tipurile iar licența de funcționare este obligatorie și nu putem funcționa fără ea.

Nu, centrul de îngrijire a bătrânilor Ganesh se adresează exclusiv vârstnicilor cu vârsta de cel puțin 65 de ani.

Din cunoștințele noastre, din nefericire, nu.

Sigur că da. Pentru sănătatea lor fizică și emoțională chiar vă recomandăm să păstrați legătura, să aveți vizite regulate și discuții telefonice frecvente. Vizitele pentru rezidenți se fac pot face zilnic, de Luni până Duminică, între orele 11 și 18. Anunțarea vizitei nu este necesară.

Avem camere cu două și până la cinci locuri. Rezidenții pot alege în ce tip de cameră să locuiască, în funcție de disponibilitatea tipului de cameră ales.

Exceptând aparținătorii, care pot face vizite în intervalul de mai sus, toți ceilalți ne pot contacta sau vizita zilnic, de Luni până Vineri, în intervalul orar 10 – 19. Excepție fac urgențele, desigur.

Da, putem găti separat pentru cei cu nevoi specifice, precum cele ale diabeticilor, celor cu alergii, etc..

Perioada minimă contractuală este de o lună. Suntem siguri de calitatea îngrijirii centrului nostru și astfel nu este nevoie să obligăm beneficiarii și aparținătorii la perioade contractuale mai mari.

Da, prin medicul de familie al centrului sau prin specialiști din alte instituții medicale.

Da, sigur că da.

Da, sigur că da. Avem atât personal medical cât și de tip infirmerie pentru a asigura administrarea corectă a oricărui tratament medical.

Da. Avem atât mobilier adecvat cât și echipamente și accesorii care să ne ajute pe noi dar și pe rezidenți.

Da, organizăm zile onomastice și alte celebrări ocazionale. Acestea se fac la cerere și pot apărea costuri suplimentare în funcție de cerințele rezidenților sau aparținătorilor acestora.

Avem asistente medicale, medic psihiatru, de familie, internist, kinetoterapeut.

WhatsApp
Sari la conținut